Про ціну Редісона

О, я так і знала, що ціна з'явиться у ЗМІ і можна буде знову переконатися в тому, чи правильно я все рахую.

Так, через те, що в мене був доступ до конфіденційної інформації я оцінила готель... трам-пам-пам... у 10 млн.долларів в моменті! Я десь бачила новину, що у 2013-му році його виставляли на продаж за 80 млн.долларів. Я бачила, що інвестиції склали від 30 до 40 млнд.долларів (це також із ЗМІ, конфіденційні дані я не розкрию). І тому мені було дуже цікаво чи спустяться екс-власники по ціні до ринково визначеної.


Молодці! Не важливо, скільки склали інвестиції, не важливо, скільки ти розраховуєш отримати від інвестиції в майбутньому і яка буде кон'юнктура ринку.

Ціна активу залежить від часу, коли він реалізується.


Слава економічній теорії, яка завжди виявляється вірною!!!

Коментарі