Світ вчиться жити так як я


На фоні зростаючої кількості хворих на коронавірус, досить смішно виглядають дописи на зразок "як пережити кілька тижнів вдома", "корисні ресурси під час карантину" тощо.

Але для мене це виглядає так, що люди вчаться жити так, як зручно для інтровертів. Спілкування з друзями в інтернеті, он-лайн курси, цікаві проекти, книжки, фільми, анімація. Безмежний світ, в якому людині не потрібні інші люди. Ну хіба що можна обмежитись рідними.

От, наприклад, книжкові видавництва чомусь саме на початку березня як змовились робити знижки, і я стала шукати професійну літературу по мистецтву українською мовою. Знайшла "Історію мистецтва" - це з must have для фундаментальної освіти. І дітям пізніше знадобиться.
Також із задоволенням знайшла б базу для анатомії і для акварельних технік, але те, що є, побачила лише російською, а в такому випадку я краще на амазоні англійською куплю. Або почекаю, поки для видавництв стане очевидним попит.

Сподіваюсь тільки, що Укрпошту не встигнуть закрити до того, як я отримаю своє замовлення. Бо саме Укрпошта в нас набагато вільніша за Нову Пошту, і я там ніколи не бачила черги.

Також продивилась деякі мальописи, щоб мати зразки графіки, але в інтернеті важко вибрати, тому поки що відклала.

Передивилась останнім часом деякі диснеєвські мультфільми і була здивована якістю графіки старих популярних робіт. Для теперішнього часу вона надто пласка. Проте дуже сильно виграють за кумедністю персонажів і танцювальністю рухів. А от "Клаус" просто неймовірно якісна робота, яка увібрала в себе саме сучасні тренди в зображеннях.

Коментарі